Perioadă: 15.02.2026 - 24.02.2026
Aceasta calatorie te poarta intre ritmul vibrant al Emiratelor si serenitatea absoluta a Maldivelor, oferindu-ti un sejur de neuitat, intre vis si realitate.
PROGRAMUL SEJURULUI
15 februarie: BUCURESTI - DUBAI
Intalnire cu reprezentantul nostru la aeroportul Henri Coanda (Otopeni) la ora 12:30. Imbarcare pe zborul companiei FlyDubai cu decolare la ora 14:55. Aterizare in Dubai la ora locala 21:50. Dupa formalitatile vamale si recuperarea bagajelor de cala, la iesirea din aeroport vei fi intampinat de reprezentantii locali si transferat catre hotelul din Dubai, pentru check-in.
15-19 februarie: DUBAI
Timp liber pentru relaxare si explorare pe cont propriu. Hotelul la care vei fi cazat este Dusit D2 Kenz 4* sau similar.
Dubai este una dintre cele mai spectaculoase destinatii turistice din lume, renumita pentru luxul sau, arhitectura moderna si experientele de neuitat. Situat in Emiratele Arabe Unite, acest oras cosmopolit imbina traditia araba cu inovatia tehnologica, oferind turistilor o combinatie unica de vechi si nou. Una dintre atractiile principale ale orasului este Burj Khalifa, cea mai inalta cladire din lume, care ofera privelisti impresionante asupra orasului si desertului din jur. La poalele acestei cladiri, Dubai Fountain impresioneaza vizitatorii cu spectacolele sale de apa, lumini si muzica, oferind o experienta de neuitat. Un alt punct de interes este Dubai Mall, cel mai mare mall din lume, care nu este doar un loc de cumparaturi, ci si un centru de divertisment. Aici poti vizita Acvariul din Dubai, una dintre cele mai mari atractii acvatice din lume, sau poti patina pe gheata, chiar daca afara temperaturile sunt ridicate. Pentru cei care doresc sa exploreze cultura locala, Bastakiya Quarter ofera o incursiune in trecutul traditional al orasului, cu stradute inguste si case vechi restaurate. De asemenea, o plimbare pe la Souk-urile din Deira iti va dezvalui arome, culori si traditii autentice arabe, unde poti cumpara mirodenii, aur si suveniruri. Nu trebuie ratata nici o excursie in desert, unde poti participa la safari-uri cu masini 4x4, plimbari cu camile sau cina traditionala sub cerul instelat, intr-un cort de beduini. Dubai este un oras al contrastelor, unde zgarie-norii impunatori se inalta deasupra apelor cristaline ale Golfului Persic si unde luxul si extravaganta se impletesc cu ospitalitatea si caldura specifica culturii arabe.
19 februarie: DUBAI - MALDIVE
Mic dejun, preluare de la hotelul din Dubai si transfer catre aeroport, pentru zborul Dubai-Maldive cu decolare la ora 10:10. Aterizare pe aeroportul din Maldive (Aeroportul International Velana) la ora 15:25. Dupa formalitatile vamale si recuperarea bagajelor de cala, la iesirea din aeroport vei fi intampinat de reprezentantii locali si transferat catre hotelul unde vei petrece urmatoarele 5 nopti. Transferul se va face cu speed boat-ul (aprox. 45 min).
19-24 februarie: MALDIVE
Timp liber pentru relaxare si explorare pe cont propriu. Hotelul la care vei fi cazat este Meeru Island Resort & SPA 4* – Atolul Male Nord.
Maldive este o destinatie exotica de vis, situata in Oceanul Indian, cunoscuta pentru peisajele sale paradisiace, apele cristaline si plajele cu nisip alb fin. Acest arhipelag format din peste 1.000 de insule este recunoscut drept unul dintre cele mai frumoase locuri de pe pamant, atragand turisti din intreaga lume in cautare de relaxare si evadare intr-un cadru natural spectaculos. Una dintre cele mai mari atractii ale Maldivelor este biodiversitatea subacvatica. Apele limpezi si recifele de corali fac din acest loc o destinatie ideala pentru snorkeling si scufundari, oferind ocazia de a explora o lume marina uimitoare, cu pesti tropicali colorati, broaste testoase, rechini si manta. Atat scafandrii profesionisti, cat si amatorii se vor bucura de experientele unice pe care le ofera aceste ape. Majoritatea turistilor vin in Maldive pentru resorturile de lux, care sunt construite pe insule private si ofera cazare in bungalow-uri deasupra apei, acces direct la lagune si servicii exclusiviste. Aceste resorturi sunt renumite pentru confortul oferit si pentru faptul ca asigura o intimitate de neegalat, facandu-le ideale pentru luna de miere sau vacante romantice. Pe langa relaxarea pe plaja, turistii pot participa la diverse activitati, cum ar fi plimbarile cu barca la apus, pescuitul de noapte sau excursiile pe insulele locuite de comunitatile locale. Aceste excursii ofera o perspectiva autentica asupra culturii maldiviene, unde traditiile se imbina cu peisajele naturale impresionante. Maldive este destinatia perfecta pentru cei care cauta sa scape de agitatia vietii cotidiene si sa se bucure de o oaza de liniste si frumusete naturala, intr-un cadru de lux. Atmosfera calma, peisajele incredibile si serviciile de top transforma orice vacanta in Maldive intr-o experienta de neuitat.
24 februarie: MALDIVE - BUCURESTI
Mic dejun, preluare de la hotel si transfer cu speedboat-ul pana la aeroport, apoi zbor pe ruta Maldive-Dubai. Zborul companiei FlyDubai cu destinatie Dubai va decola la ora 12:30, iar aterizarea in Dubai se va face la ora locala 16:00. Urmeaza o escala de 4h30’, apoi imbarcarea pe zborul Dubai-Bucuresti care va decola la ora 18:30. Aterizare in Bucuresti la ora locala 22:00
Note * In situatia in care dolarul american USD se va aprecia semnificativ in raport cu moneda EURO (curs de 1 EUR<1.05 USD), tarifele se vor recalcula cu 21 de zile inainte de plecare.
** Taxele de aeroport incluse in tarif sunt cele valabile la data lansarii programului, respectiv luna Aprilie 2025. In situatia majorarii de catre compania aeriana a acestor taxe pana la data emiterii biletelor de avion (biletele se emit cu 7-14 zile inainte de plecare), agentia isi rezerva dreptul de a modifica pretul excursiei conform cu noile valori ale acestor taxe.
Conditii de inscriere:
• 20% din pretul pachetului turistic la inscriere;
• 30% din pretul pachetului turistic cu minim 76 zile inaintea plecarii;
• 50% din pretul pachetului turistic cu minim 50 zile inaintea plecarii.
Procentul aferent primei plati sa va calcula in functie de momentul inscrierii. Daca inscrierea intervine cu mai putin de 45 zile inaintea plecarii, pachetul turistic se va achita integral. In cazul nerespectarii termenelor de plata, Tour Operatorul isi rezerva dreptul de a anula rezervarea.
Conditii de anulare/penalizare:
• 10% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 120 zile - 91 zile inaintea plecarii;
• 20% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 90 zile - 76 zile inaintea plecarii;
• 50% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 75 zile - 51 zile inaintea plecarii;
• 100% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face intr-un interval mai mic de 50 zile calendaristice inainte de data plecarii sau pentru neprezentarea la program.
ORAR de zbor, informativ:
15 februarie 2026|FZ1798| Otopeni 14:55 – 21:50 Dubai
19 februarie 2026|FZ1569| Dubai 10:10 – 15:25 Maldive
24 februarie 2026|FZ1026| Maldive 12:30 – 16:00 Dubai
24 februarie 2026|FZ1795| Dubai 18:30 – 22:00 Otopeni
Servicii incluse
• transport cu avionul pe ruta Bucuresti – Dubai; Dubai – Maldive si Maldive-Dubai-Bucuresti cu compania FlyDubai;
• taxe de aeroport, bagaj de mana de 8 kg, bagaj de cala 20 kg;
• transferuri;
• transferul cu speedboat-ul;
• 9 nopti:
4 nopti cazare cu mic dejun in Dubai la hotelul Dusit D2 Kenz 4* sau similar
5 nopti cazare cu pensiune completa in Maldive la hotelul Meeru Island Resort & SPA 4* , camera GARDEN ROOM
Servicii neincluse
• taxa de viza si toate documentele necesare obtinerii acesteia, daca este cazul;
• taxa de oras Dubai aprox. 8 eur/persoana
• asigurarea medicala de calatorie, obligatorie;
• asigurarea storno (optionala), se incheie odata cu contractul de comercializare a pachetului de servicii turistice, in pachet cu asigurarea medicala de calatorie;
• excursiile optionale, ce vor fi achitate local la partenerul nostru din regiune;
• bacsisuri pentru prestatorii locali (ex: soferi, personal hotelier, ghizi): aprox 30 eur /persoana – se practica, se achita la sosirea in tara de destinatie;
• cheltuieli personale.
ATENTIE!
Modificarile de nume, cat si corectarea numelor intr-o rezervare, nu sunt permise.
Datele de pasaport, atunci cand faceti rezervarea, sunt obligatorii si trebuie sa fie cele reale. Aceeasi regula se aplica si pentru datele de nastere.
* Orice schimbare implica emiterea unui nou bilet de avion, iar Prestige Tours nu este responsabila pentru aceste costuri suplimentare.
Nota: Va rugam sa ne transmiteti cu cel putin o luna inainte de plecare o copie dupa primele doua pagini din pasaport (electronic in format PDF sau JPG ) cu detaliile persoanale: nume, data nasterii, numarul de pasaport etc. Verificati ca pasaportul sa fie valabil cel putin inca 6 luni de la data returului din excursie, cu minim 2 pagini consecutive libere pentru aplicarea vizei la sosirea in destinatie
GRUP minim: 16 persoane. Pentru un grup de 11-15 persoane, pretul se majoreaza. Pentru un numar mai mic de 15 participanti, pretul se recalculeaza sau circuitul se reprogrameaza. De asemenea, in cazul unui grup mai mic, agentia isi rezerva dreptul de a schimba compania aeriana sau hotelurile, cu pastrarea standardelor si cu informarea prealabila a turistilor inscrisi. Locurile confirmate suplimentar fata de grupul rezervat pot fi la un tarif mai mare (in functie de disponibilitatile la avion si cazare) si se supun unor reguli diferite de decomandare.
DOCUMENTE de calatorie: PASAPORT (nu prezinta urme de deterioare a elementelor de siguranta si sunt valabile minim 6 luni de la data terminarii calatoriei). Pentru a consulta lista statelor pentru care nu este necesara viza de intrare accesati site-ul Politiei de Frontiera www.politiadefrontiera.ro sau al Ministerului de Externe www.mae.ro/travel-conditions
- Pentru ca unui minor sa i se permita calatoria in afara tarii, este necesar sa fie insotit de cel putin un adult care sa aiba asupra sa acordul scris al ambilor parinti ai minorului, legalizat la notariat, si cazier judiciar, pe care sa-l prezinte in punctul de frontiera. Daca adultul care insoteste minorul este unul din parinti, acesta va avea nevoie doar de acordul scris al celuilalt parinte al minorului, legalizat la notariat. Informatii suplimentare pe www.politiadefrontiera.ro
- Persoanele care calatoresc cu copii sub 18 ani trebuie sa detina pe langa pasaportul acestora si o copie a certificatului de nastere al copiilor (este posibil ca autoritatile de la frontiera sa o solicite). Agentia nu raspunde in cazul refuzului autoritatilor de la punctele de frontiera de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite sa paraseasca teritoriul propriu.
OBSERVATII pentru mijlocele de transport:
- Corectitudinea numelor si a datelor personale ale calatorilor, intra in responsabilitatea agentiei intermediare/ a agentului care a efectuat inscrierea.
- In functie de modificarile impuse de compania aeriana, agentia poate percepe un supliment pentru biletul de avion (se confirma in momentul emiterii biletului).
- Biletele de avion sunt nerambursabile si nu permit modificari dupa emiterea lor.
- Compania/companiile aeriene care opereaza zborurile (regulat sau charter) din pachetul de servicii pot aduce diferite modificari zborurilor contractate, in functie de conditiile obiective din perioada de operare, pana la momentul plecarii pentru zborul/zborurile de dus sau dupa momentul plecarii pentru zborul/zborurile de intors. Agentia organizatoare va informa pasagerii directi, respectiv agentiile revanzatoare asupra eventualelor modificari survenite independent de vointa sa si nu va fi raspunzatoare de eventualele inconveniente aparute. Agentia isi rezerva dreptul de a modifica valoarea taxelor de aeroport, in cazul in care valoarea acestora este schimbata de compania aeriana
- Alocarea locurilor in avion se face de catre ghiseul de check-in din aeroport in functie de ordinea sosirii pasagerilor. Recomandam efectuarea check-in-ului on-line inainte de prezentarea in aeroport;
- Prezentarea la aeroport se va face cu doua ore inaintea zborului; agentia nu raspunde in cazul refuzului imbarcarii turistilor ca urmare a intarzierii acestora
- Dupa aterizarea pe aeroportul de destinatie, pasagerii se vor prezenta mai intai la ghiseul Control pasapoarte, dupa care isi vor recupera bagajele din locul special amenajat. Daca atunci cand ajungeti la destinatie observati ca aveti probleme in gasirea bagajului depus la biroul de check-in la imbarcare, va rugam nu parasiti aeroportul, ci depuneti o sesizare la biroul de reclamatii existent la terminal, pe baza cuponului de bagaj primit odata cu cartea de imbarcare;
NOTA: Femeile care sunt insarcinate in peste 6 luni, au nevoie de un certificat medical cu acordul medicului de a calatori cu avionul. Compania de zbor si echipajul de bord isi rezerva insa dreptul de a decide daca permit sau nu imbarcarea persoanelor cu sarcina avansata (ultimele 2-3 luni).
OBSERVATII pentru cazare si programul circuitului/sejurului
- Clasificarea pe stele a unitatilor de cazare este cea atribuita de oficialitatile din tarile vizitate, ca atare facilitatile camerelor sunt conforme cu standardele locale.
- Hotelurile nominalizate in program pot suferi modificari pana la data plecarii, in functie de conditiile specifice care pot aparea intre momentul publicarii programului si data plecarii. Daca aceste schimbari sunt impuse de furnizorul local, intotdeauna se vor oferi hoteluri similare ca locatie/confort.
- Majoritatea hotelurilor nu detin camere triple. In unele hoteluri se pot confirma la cerere camere duble cu pat suplimentar, in functie de disponibilitate. Patul suplimentar poate fi un pat pliant, un fotoliu pat, o canapea extensibila etc.
- Distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora. Problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptie, asistat de reprezentantul agentiei. Pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare (minibar/frigider, seif etc.). In momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor. Uneori hotelurile de 4 si 5 stele solicita garantie numerar sau card, ce se restituie/deblocheaza la predarea camerei. Aceste sume se blocheaza pentru garantarea platii facilitatilor hotelului.
- Tinuta decenta este obligatorie pentru orice cina servita la unul din restaurantele hotelului. Domnii au acces cu pantalon lung si incaltaminte inchisa (nu in pantalon scurt si papuci sau sandale), iar doamnele in tinuta decenta.
- Pe destinatiile externe, mesele festive oferite cu ocazia unor evenimente sau sarbatori (Paste, Craciun, Revelion) sunt diferite fata de cele traditionale romanesti, atat ca meniu, cat si ca durata si divertisment.
- In situatia in care turistul are cerinte speciale, cum ar fi: camere alaturate sau cu o anumita localizare, meniu special, acestea vor fi cu titlul de solicitare catre prestatori dar nu vor fi considerate confirmate decat in masura posibilitatilor de la fata locului.
- Insotitorul de grup poate efectua modificari programului (schimbari de ore, modificarea ordinii desfasurarii acestuia), fara a afecta insa structura serviciilor efectuandu-l astfel in totalitate. De asemenea, va oferi asistenta in situatii de urgenta, va traduce prezentarea ghizilor locali, va oferi informatii referitoare la excursiile optionale si la itinerar cu observatia ca nu are calificarea si atestarea legala de ghid de turism.
- Conform legilor internationale, doar ghizii locali au dreptul sa ofere explicatii in interiorul muzeelor, monumentelor etc.; altfel, insotitorul de grup vor oferi explicatii turistilor doar in afara obiectivelor turistice; ghizii locali pot fi angajati contra cost doar cu acordul turistilor interesati de ghidajul acestora.
IMPORTANT
- Recomandam incheierea asigurarii Travel (storno + medicala) pentru a va proteja atat inainte de plecare, in cazul anularii calatoriei, cat si dupa plecare in cazul unei situatii neprevazute!
- In derularea excursiei pot aparea situatii de forta majora precum intarzieri in traficul aerian, blocarea aeroporturilor din ratiuni de securitate, schimbari de aeroporturi din ratiuni politice, greve, conditii meteo nefavorabile etc. In aceste cazuri agentia se obliga sa depuna eforturi pentru depasirea situatiilor ivite; totodata, agentia nu poate fi facuta raspunzatoare pentru suportarea unor cheltuieli suplimentare aferente.
- Preturile agreate la incheierea contractului pot sa creasca sau sa scada in functie de anumiti factori obiectivi. Cresterile de pret sunt influentate de cresteri ale cursului de schimb, cresteri ale pretului petrolului, cresterea taxelor de survol etc. In cazul unei cresteri de pret mai mare de 8%, clientul poate rezilia contractul fara a plati penalizari de retragere. Scaderile de pret pot fi datorate unor promotii facute de partenerii externi sau de catre agentia organizatoare.
- Agentia poate aloca un numar de locuri cu reducere in cazul anunturilor promotiilor tip early booking sau a ofertelor speciale, pentru o perioada limitata de valabilitate, daca acestea se epuizeaza inainte de expirarea perioadei anuntate, agentia va opri promotia fara un anunt prealabil.
- Bacsisurile pentru prestatorii locali (tips) reprezinta o practica internationala.
- Agentia nu este raspunzatoare pentru pierderea sau furtul bagajelor, a actelor sa a obiectelor personale; in cazul in care aceste situatii nedorite apar, turistul are obligatia de a depune personal plangere la organele competente.
- Persoanele cu dizabilitati trebuie sa anunte gradul de invaliditate, cu toate amanuntele necesare, din momentul inscrierii si confirmarii rezervarii. Nu ne asumam eventualele servicii speciale ce nu pot fi oferite de terti, in cazul in care nu au fost semnalate in rezervari si in contractul de prestari servicii.