Perioadă: 26.12.2025 - 06.01.2026
Turkish Airlines|10 nopti|2280 euro
Perioada: 26.12.2025 – 06.01.2026
Bali : o insula magica unde fiecare zi e o poveste plina de culoare si aventura.
PROGRAMUL SEJURULUI
26 decembrie: BUCURESTI – BALI
Intalnire cu reprezentantul nostru la aeroportul Henri Coanda (Otopeni) la ora 19.30. Imbarcare pe zborul companiei Turkish Airlines catre Istanbul cu decolare la ora 21.45. Aterizare in Istanbul la ora locala 23.15 si imbarcare pe zborul spre Bali cu decolare la ora 01.50.
27 decembrie: BALI
Aterizare in Bali, la ora locala 19.15 pe data de 27.12. Dupa formalitatile vamale si recuperarea bagajelor de cala, la iesirea din aeroport vei fi intampinat de reprezentantii locali, cu o pancarta pe care scrie Prestige Tours, apoi vei fi transferat catre hotelul The Ning Resort Ubud 5* sau similar, unde vei petrece urmatoarele 3 nopti.
27-30 decembrie : UBUD
Ubud, situat in centrul insulei Bali, este cunoscut ca fiind inima culturala si spirituala a insulei. Cu o atmosfera autentica si vibranta, Ubud atrage turisti din intreaga lume prin peisajele sale spectaculoase, terasele de orez inverzite, junglele luxuriante si bogatia traditiilor balineze. Este locul ideal pentru cei care doresc sa experimenteze o alta latura a insulei, mai linistita si mai conectata cu natura si cultura locala. In centrul orasului, turistii pot vizita o multitudine de galerii de arta, ateliere de artizanat si piete traditionale, unde pot achizitiona suveniruri si obiecte de arta locala. Ubud este renumit si pentru scena sa culturala efervescenta, cu spectacole de dans traditional balinez, cum ar fi dansul Kecak si Legong, organizate in temple sau chiar in incinta Palatului Ubud, care este o atractie majora pentru vizitatori. Un alt punct de interes este Sacred Monkey Forest Sanctuary, o padure sacra unde turistii pot explora un peisaj natural impresionant si pot vedea de aproape macaci in habitatul lor natural. In apropierea orasului, atractiile naturale precum terasele de orez Tegallalang si cascadele Tegenungan ofera cadre perfecte pentru fotografii si o evadare in mijlocul naturii. Ubud este, de asemenea, o destinatie importanta pentru iubitorii de wellness si spiritualitate. Orasul este plin de centre de yoga, spa-uri si retreaturi de wellness, care ofera sesiuni de meditatie si terapii de relaxare intr-un cadru de vis. In plus, gastronomia locala este deosebita, cu numeroase restaurante si cafenele care servesc preparate balineze autentice, alaturi de optiuni vegane si vegetariene.
Pentru cei care cauta o experienta autentica, spirituala si culturala in Bali, Ubud este o destinatie de neratat, oferind o imbinare unica de frumusete naturala, arta si traditii balineze.
30 decembrie : UBUD-SEMINYAK
Dupa micul dejun, vei fi preluat de la hotelul The Ning Resort Ubud 5* si transferat catre hotelul Astagina Resort & Villas 4* sau similar din Seminyak, unde vei petrece urmatoarele 7 nopti.
30 decembrie 2025 – 06 ianuarie 2026: SEMINYAK
Seminyak este una dintre cele mai sofisticate si populare statiuni de pe insula Bali, oferind o experienta de lux combinata cu atmosfera tropicala si spiritul autentic balinez. Situata pe coasta de sud-vest, Seminyak se remarca prin plajele sale largi cu nisip fin si valurile perfecte pentru surfing. Plajele din Seminyak, cum ar fi Petitenget si Double Six, sunt locurile ideale pentru a te relaxa la soare, iar la apus, aceste plaje devin deosebit de animate, atragand turisti la beach cluburi renumite precum Ku De Ta si Potato Head, unde poti savura cocktailuri rafinate si mancaruri gourmet cu vedere la ocean. Orasul este cunoscut pentru atmosfera sa cosmopolita, fiind plin de restaurante de top, galerii de arta contemporana si magazine de designer. De la bucataria balineza traditionala pana la restaurante internationale de lux, Seminyak este o destinatie culinara in sine, oferind preparate pentru toate gusturile. In centrul orasului, turistii pot explora buticuri chic si magazine cu produse artizanale si moda locala, ideale pentru cumparaturi si suveniruri unice. Pentru cei interesati de relaxare si revitalizare, Seminyak este renumit si pentru spa-urile sale de lux, care ofera tratamente de wellness si masaj balinez intr-un cadru elegant si linistitor. Multe dintre resorturile din Seminyak includ piscine spectaculoase, servicii de spa si activitati de yoga, oferind oaspetilor o experienta completa de relaxare si rasfat. Viata de noapte din Seminyak este la fel de vibranta, cu numeroase cluburi, baruri si lounge-uri care ofera divertisment pentru toate gusturile, de la petreceri pe plaja la locatii intime cu muzica live. Totusi, spre deosebire de alte zone mai agitate din Bali, Seminyak pastreaza o atmosfera rafinata si relaxata, atragand un public care cauta un sejur elegant si cosmopolit. Seminyak este, asadar, o destinatie ideala pentru cei care doresc sa experimenteze o latura mai luxoasa si sofisticata a insulei Bali, bucurandu-se de plaje frumoase, gastronomia excelenta, cumparaturi de calitate si o atmosfera chic si relaxanta.
31 decembrie – Cina Festiva de Revelion in hotel. Happy New Year!
6 ianuarie 2026: BALI - ISTANBUL – BUCURESTI
Mic dejun, preluare de la hotel si transfer catre aeroportul din Bali pentru zbor pe ruta Bali-Istanbul-Bucuresti. Imbarcare pe zborul companiei Turkish Airlines cu decolare la ora 21.20. Aterizare in Istanbul la ora locala 05.10 si imbarcare pe zborul spre Bucuresti cu decolare la ora 06.50. Aterizare pe aeroportul Otopeni la ora 08.10 pe data de 7 ianuarie 2026.
Sfarsitul sejurului
Note * In situatia in care dolarul american USD se va aprecia semnificativ in raport cu moneda EURO (curs de 1 EUR<1.05 USD), tarifele se vor recalcula cu 21 de zile inainte de plecare.
** Taxele de aeroport incluse in tarif sunt cele valabile la data lansarii programului, respectiv luna Noiembrie 2024. In situatia majorarii de catre compania aeriana a acestor taxe pana la data emiterii biletelor de avion (biletele se emit cu 7-14 zile inainte de plecare), agentia isi rezerva dreptul de a modifica pretul excursiei conform cu noile valori ale acestor taxe.
Conditii de inscriere:
· 20% din pretul pachetului turistic la inscriere;
· 30% din pretul pachetului turistic cu minim 76 zile inaintea plecarii;
· 50% din pretul pachetului turistic cu minim 50 zile inaintea plecarii.
Procentul aferent primei plati sa va calcula in functie de momentul inscrierii. Daca inscrierea intervine cu mai putin de 45 zile inaintea plecarii, pachetul turistic se va achita integral. In cazul nerespectarii termenelor de plata, Tour Operatorul isi rezerva dreptul de a anula rezervarea.
Conditii de anulare/penalizare:
· 10% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 120 zile - 91 zile inaintea plecarii;
· 20% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 90 zile - 76 zile inaintea plecarii;
· 50% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 75 zile - 51 zile inaintea plecarii;
· 100% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face intr-un interval mai mic de 50 zile calendaristice inainte de data plecarii sau pentru neprezentarea la program.
ORAR de zbor, estimativ:
TK1046 : 26.12.2025 Bucuresti 21.45 - Istanbul 23.15
TK 066 : 27.12.2025 Istanbul 01.50 – Bali 19.15
TK 067 : 06.01.2026 Bali 21.20 – Istanbul 05.15
TK1043 : 07.01.2026 Istanbul 06.50 – Bucuresti 08.10
Servicii incluse
• bilet de avion pe ruta Bucuresti-Bali si retur cu schimbarea curselor in Istanbul; compania Turkish Airlines, 8kg bagaj mana, 25 kg bagaj cala, taxe incluse (pot suferi modificari);
• toate transferurile mentionate in program;
• 10 nopti cazare, astfel: 3 nopti in Ubud si 7 nopti in Seminyak
• 10 mic dejunuri;
• Cina festiva de Revelion;
• ghizi si asistenta locala.
Servicii neincluse
• taxa de viza si tot ceea ce tine de documentele necesare intrarii in tara de destinatie;
• asigurarea medicala de calatorie, obligatorie;
• asigurarea storno (optionala), se incheie odata cu contractul de comercializare a pachetului de servicii turistice, in pachet cu asigurarea medicala de calatorie;
• bacsisuri pentru prestatorii locali (ex: soferi, personal hotelier, ghizi): aprox 30 eur /persoana
• excursiile optionale;
• alte mese decat cele mentionate in program;
• bauturile alcoolice sau racoritoare la mesele incluse in program.
ATENTIE!
Modificarile de nume, cat si corectarea numelor intr-o rezervare, nu sunt permise.
Datele de pasaport, atunci cand faceti rezervarea, sunt obligatorii si trebuie sa fie cele reale. Aceeasi regula se aplica si pentru datele de nastere.
* Orice schimbare implica emiterea unui nou bilet de avion, iar Prestige Tours nu este responsabila pentru aceste costuri suplimentare.
Nota: Va rugam sa ne transmiteti cu cel putin o luna inainte de plecare o copie dupa primele doua pagini din pasaport (electronic in format PDF sau JPG ) cu detaliile persoanale: nume, data nasterii, numarul de pasaport etc. Verificati ca pasaportul sa fie valabil cel putin inca 6 luni de la data returului din excursie, cu minim 2 pagini consecutive libere pentru aplicarea vizei la sosirea in destinatie
GRUP minim: 20 persoane. Pentru un grup de 15-19 persoane, pretul se majoreaza. Pentru un numar mai mic de 15 participanti, pretul se recalculeaza sau circuitul se reprogrameaza. De asemenea, in cazul unui grup mai mic, agentia isi rezerva dreptul de a schimba compania aeriana sau hotelurile, cu pastrarea standardelor si cu informarea prealabila a turistilor inscrisi. Locurile confirmate suplimentar fata de grupul rezervat pot fi la un tarif mai mare (in functie de disponibilitatile la avion si cazare) si se supun unor reguli diferite de decomandare.
DOCUMENTE de calatorie: in functie de programul ales, CARTE DE IDENTITATE sau PASAPORT (nu prezinta urme de deterioare a elementelor de siguranta si sunt valabile minim 6 luni de la data terminarii calatoriei). Pentru a consulta lista statelor pentru care nu este necesara viza de intrare accesati site-ul Politiei de Frontiera www.politiadefrontiera.ro sau al Ministerului de Externe www.mae.ro/travel-conditions
- Pentru ca unui minor sa i se permita calatoria in afara tarii, este necesar sa fie insotit de cel putin un adult care sa aiba asupra sa acordul scris al ambilor parinti ai minorului, legalizat la notariat, si cazier judiciar, pe care sa-l prezinte in punctul de frontiera. Daca adultul care insoteste minorul este unul din parinti, acesta va avea nevoie doar de acordul scris al celuilalt parinte al minorului, legalizat la notariat. Informatii suplimentare pe www.politiadefrontiera.ro
- Persoanele care calatoresc cu copii sub 18 ani trebuie sa detina pe langa pasaportul acestora si o copie a certificatului de nastere al copiilor (este posibil ca autoritatile de la frontiera sa o solicite). Agentia nu raspunde in cazul refuzului autoritatilor de la punctele de frontiera de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite sa paraseasca teritoriul propriu.
IMPORTANT! Va reamintim ca incheierea unei Asigurari STORNO de calatorie poate acoperi pierderile financiare cauzate de anulare, contracarand efectul penalizarilor aplicate. Va recomandam sa uzati de acest mijloc de protectie financiara care acopera cele mai frecvente evenimente ce cauzeaza anularea calatoriei.
OBSERVATII pentru mijlocele de transport:
- Corectitudinea numelor si a datelor personale ale calatorilor, intra in responsabilitatea agentiei intermediare/ a agentului care a efectuat inscrierea.
- In functie de modificarile impuse de compania aeriana, agentia poate percepe un supliment pentru biletul de avion (se confirma in momentul emiterii biletului).
- Biletele de avion sunt nerambursabile si nu permit modificari dupa emiterea lor.
- Compania/companiile aeriene care opereaza zborurile (regulat sau charter) din pachetul de servicii pot aduce diferite modificari zborurilor contractate, in functie de conditiile obiective din perioada de operare, pana la momentul plecarii pentru zborul/zborurile de dus sau dupa momentul plecarii pentru zborul/zborurile de intors. Agentia organizatoare va informa pasagerii directi, respectiv agentiile revanzatoare asupra eventualelor modificari survenite independent de vointa sa si nu va fi raspunzatoare de eventualele inconveniente aparute. Agentia isi rezerva dreptul de a modifica valoarea taxelor de aeroport, in cazul in care valoarea acestora este schimbata de compania aeriana
- Alocarea locurilor in avion se face de catre ghiseul de check-in din aeroport in functie de ordinea sosirii pasagerilor. Recomandam efectuarea check-in-ului on-line inainte de prezentarea in aeroport;
- Prezentarea la aeroport se va face cu doua ore inaintea zborului; agentia nu raspunde in cazul refuzului imbarcarii turistilor ca urmare a intarzierii acestora
- Dupa aterizarea pe aeroportul de destinatie, pasagerii se vor prezenta mai intai la ghiseul Control pasapoarte, dupa care isi vor recupera bagajele din locul special amenajat. Daca atunci cand ajungeti la destinatie observati ca aveti probleme in gasirea bagajului depus la biroul de check-in la imbarcare, va rugam nu parasiti aeroportul, ci depuneti o sesizare la biroul de reclamatii existent la terminal, pe baza cuponului de bagaj primit odata cu cartea de imbarcare;
NOTA: Femeile care sunt insarcinate in peste 6 luni, au nevoie de un certificat medical cu acordul medicului de a calatori cu avionul. Compania de zbor si echipajul de bord isi rezerva insa dreptul de a decide daca permit sau nu imbarcarea persoanelor cu sarcina avansata (ultimele 2-3 luni).
OBSERVATII pentru cazare si programul circuitului/sejurului
- Clasificarea pe stele a unitatilor de cazare este cea atribuita de oficialitatile din tarile vizitate, ca atare facilitatile camerelor sunt conforme cu standardele locale.
- Hotelurile nominalizate in program pot suferi modificari pana la data plecarii, in functie de conditiile specifice care pot aparea intre momentul publicarii programului si data plecarii. Daca aceste schimbari sunt impuse de furnizorul local, intotdeauna se vor oferi hoteluri similare ca locatie/confort.
- Majoritatea hotelurilor nu detin camere triple. In unele hoteluri se pot confirma la cerere camere duble cu pat suplimentar, in functie de disponibilitate. Patul suplimentar poate fi un pat pliant, un fotoliu pat, o canapea extensibila etc.
- Distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora. Problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptie, asistat de reprezentantul agentiei. Pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare (minibar/frigider, seif etc.). In momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor. Uneori hotelurile de 4 si 5 stele solicita garantie numerar sau card, ce se restituie/deblocheaza la predarea camerei. Aceste sume se blocheaza pentru garantarea platii facilitatilor hotelului.
- Tinuta decenta este obligatorie pentru orice cina servita la unul din restaurantele hotelului. Domnii au acces cu pantalon lung si incaltaminte inchisa (nu in pantalon scurt si papuci sau sandale), iar doamnele in tinuta decenta.
- Pe destinatiile externe, mesele festive oferite cu ocazia unor evenimente sau sarbatori (Paste, Craciun, Revelion) sunt diferite fata de cele traditionale romanesti, atat ca meniu, cat si ca durata si divertisment.
- In situatia in care turistul are cerinte speciale, cum ar fi: camere alaturate sau cu o anumita localizare, meniu special, acestea vor fi cu titlul de solicitare catre prestatori dar nu vor fi considerate confirmate decat in masura posibilitatilor de la fata locului.
- Insotitorul de grup poate efectua modificari programului (schimbari de ore, modificarea ordinii desfasurarii acestuia), fara a afecta insa structura serviciilor efectuandu-l astfel in totalitate. De asemenea, va oferi asistenta in situatii de urgenta, va traduce prezentarea ghizilor locali, va oferi informatii referitoare la excursiile optionale si la itinerar cu observatia ca nu are calificarea si atestarea legala de ghid de turism.
- Conform legilor internationale, doar ghizii locali au dreptul sa ofere explicatii in interiorul muzeelor, monumentelor etc.; altfel, insotitorul de grup vor oferi explicatii turistilor doar in afara obiectivelor turistice; ghizii locali pot fi angajati contra cost doar cu acordul turistilor interesati de ghidajul acestora.
IMPORTANT
- Recomandam incheierea asigurarii Travel (storno + medicala) pentru a va proteja atat inainte de plecare, in cazul anularii calatoriei, cat si dupa plecare in cazul unei situatii neprevazute!
- In derularea excursiei pot aparea situatii de forta majora precum intarzieri in traficul aerian, blocarea aeroporturilor din ratiuni de securitate, schimbari de aeroporturi din ratiuni politice, greve, conditii meteo nefavorabile etc. In aceste cazuri agentia se obliga sa depuna eforturi pentru depasirea situatiilor ivite; totodata, agentia nu poate fi facuta raspunzatoare pentru suportarea unor cheltuieli suplimentare aferente.
- Preturile agreate la incheierea contractului pot sa creasca sau sa scada in functie de anumiti factori obiectivi. Cresterile de pret sunt influentate de cresteri ale cursului de schimb, cresteri ale pretului petrolului, cresterea taxelor de survol etc. In cazul unei cresteri de pret mai mare de 8%, clientul poate rezilia contractul fara a plati penalizari de retragere. Scaderile de pret pot fi datorate unor promotii facute de partenerii externi sau de catre agentia organizatoare.
- Agentia poate aloca un numar de locuri cu reducere in cazul anunturilor promotiilor tip early booking sau a ofertelor speciale, pentru o perioada limitata de valabilitate, daca acestea se epuizeaza inainte de expirarea perioadei anuntate, agentia va opri promotia fara un anunt prealabil.
- Bacsisurile pentru prestatorii locali (tips) reprezinta o practica internationala.
- Agentia nu este raspunzatoare pentru pierderea sau furtul bagajelor, a actelor sa a obiectelor personale; in cazul in care aceste situatii nedorite apar, turistul are obligatia de a depune personal plangere la organele competente.
- Persoanele cu dizabilitati trebuie sa anunte gradul de invaliditate, cu toate amanuntele necesare, din momentul inscrierii si confirmarii rezervarii. Nu ne asumam eventualele servicii speciale ce nu pot fi oferite de terti, in cazul in care nu au fost semnalate in rezervari si in contractul de prestari servicii.