Perioadă: 14/11/2025 - 24/11/2025
FlyDubai |10 zile |1515 euro - REDUCERE DE IEPURAȘ
Perioada: 14.11 - 24.11.2025
„Un drum neasteptat poate duce la cele mai frumoase aventuri si amintiri de neuitat.”
PROGRAMUL SEJURULUI
14 noiembrie : BUCURESTI-DUBAI
Intalnire cu reprezentantul nostru la aeroportul Henri Coanda (Otopeni) la ora 13.00. Imbarcare pe zborul companiei FlyDubai cu decolare la ora 15.40. Aterizare in Dubai la ora locala 21.35 si imbarcare pe zborul spre Krabi cu decolare la ora 01.50, data de 15.11.2025.
15 noiembrie: DUBAI-KRABI
Aterizare in Krabi, la ora locala 11.35 pe data de 15.11. Dupa formalitatile vamale si recuperarea bagajelor de cala, la iesirea din aeroport vei fi intampinat de reprezentantii locali, cu o pancarta pe care scrie Prestige Tours, apoi vei fi transferat catre hotelul Aonang Villa Resort Beachfront 4* sau similar, unde vei petrece urmatoarele 5 nopti.
15 noiembrie – 20 noiembrie: KRABI
Insula Krabi este o destinatie fascinanta din sudul Thailandei, cunoscuta pentru formatiunile sale stancoase de calcar, plajele cu nisip alb si apele cristaline. Ce nu stiu multi vizitatori este ca Krabi ascunde si comori naturale si culturale mai putin explorate. Pe langa faimoasele plaje precum Railay sau Ao Nang, insula adaposteste pesteri misterioase, precum Pestera Tiger, unde turistii pot urca cele 1.237 de trepte pentru o priveliste spectaculoasa. Krabi este, de asemenea, locul unde poti descoperi sate traditionale de pescari si poti experimenta stilul de viata autentic al localnicilor, departe de agitatia turistica. Totodata, aici poti explora mangrovele de la Thung Teao Forest Natural Park, un ecosistem unic in care traiesc specii rare de pasari si animale.
20 noiembrie: KOH LANTA
Mic dejun, preluare de la hotel si transfer catre Koh Lanta pentru check in la hotelul Anda Lanta Resort 4* sau similar.
Aici vei petrece urmatoarele 5 zile.
Koh Lanta, o insula mai putin cunoscuta in comparatie cu alte destinatii turistice din Thailanda, ascunde multe lucruri nestiute si fascinante care ii dau un farmec aparte. Situata in Marea Andaman, Koh Lanta nu este doar o insula cu plaje superbe si apusuri spectaculoase, ci si o destinatie bogata in cultura, biodiversitate si traditii locale. Unul dintre cele mai interesante aspecte nestiute este diversitatea culturala a insulei. Koh Lanta este casa mai multor grupuri etnice, inclusiv thailandezi, musulmani, chinezi si populatia indigena Chao Leh, cunoscuti si sub numele de "nomazii marii". Acesti locuitori traditionali au o cultura unica, iar vizitatorii pot experimenta fragmente din viata lor, cum ar fi tehnicile vechi de pescuit si artizanatul local. De asemenea, moscheele si templele de pe insula reflecta aceasta diversitate culturala si ofera o imagine asupra convietuirii pasnice a diferitelor religii. Parcul National Mu Ko Lanta este un loc mai putin vizitat, dar de o frumusete rara. Cu plaje izolate, paduri tropicale si trasee de trekking, acest parc protejeaza o parte importanta din biodiversitatea insulei. Aici se gasesc specii de animale salbatice, cum ar fi maimutele si pasarile exotice, dar si o flora impresionanta. O atractie aparte o reprezinta farul din capatul sudic al insulei, de unde poti admira o priveliste panoramica de neuitat asupra Marii Andaman. Koh Lanta este, de asemenea, cunoscuta pentru recifele sale de corali si apele cristaline, care sunt mai putin afectate de turismul masiv. Insulele din jur, precum Koh Rok si Koh Haa, sunt destinatii excelente pentru scufundari si snorkeling, oferind vizitatorilor sansa de a explora lumea subacvatica. In plus, Koh Lanta are o viata de noapte relaxata, dar plina de farmec. Petrecerile de pe plaja sunt cunoscute pentru atmosfera lor idilica. In concluzie, Koh Lanta este o destinatie care ofera mult mai mult decat o simpla vacanta pe plaja. Insula ascunde o combinatie rara de diversitate culturala, frumusete naturala si practici durabile, facand-o perfecta pentru cei care cauta o experienta autentica si linistita in inima Thailandei.
24 noiembrie: KRABI-DUBAI
Mic dejun la hotel. Timp liber pana la ora transferului spre aeroportul din Krabi pentru imbarcare pe zborul spre Dubai. Decolare din Krabi la ora 12.35pm. Aterizare in Dubai la ora 16.00.
25 noiembrie: DUBAI-BUCURESTI
Decolare din Dubai la ora 20.45 si aterizare in Bucuresti la ora 01.15 pe data de 25 noiembrie.
Sfarsitul sejurului
Note * In situatia in care dolarul american USD se va aprecia semnificativ in raport cu moneda EURO (curs de 1 EUR<1.05 USD), tarifele se vor recalcula cu 21 de zile inainte de plecare.
** Taxele de aeroport incluse in tarif sunt cele valabile la data lansarii programului, respectiv luna Octombrie 2024. In situatia majorarii de catre compania aeriana a acestor taxe pana la data emiterii biletelor de avion (biletele se emit cu 7-14 zile inainte de plecare), agentia isi rezerva dreptul de a modifica pretul excursiei conform cu noile valori ale acestor taxe.
Conditii de inscriere:
· 20% din pretul pachetului turistic la inscriere;
· 30% din pretul pachetului turistic cu minim 76 zile inaintea plecarii;
· 50% din pretul pachetului turistic cu minim 50 zile inaintea plecarii.
Procentul aferent primei plati sa va calcula in functie de momentul inscrierii. Daca inscrierea intervine cu mai putin de 45 zile inaintea plecarii, pachetul turistic se va achita integral. In cazul nerespectarii termenelor de plata, Tour Operatorul isi rezerva dreptul de a anula rezervarea.
Conditii de anulare/penalizare:
· 10% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 120 zile - 91 zile inaintea plecarii;
· 20% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 90 zile - 76 zile inaintea plecarii;
· 50% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 75 zile - 51 zile inaintea plecarii;
· 100% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face intr-un interval mai mic de 50 zile calendaristice inainte de data plecarii sau pentru neprezentarea la program.
ORAR de zbor, estimativ:
14 noiembrie 2025 Bucuresti 15.40 - Dubai 21.35
15 noiembrie 2025 Dubai 01.50 – Krabi 11.35
24 noiembrie 2025 Krabi 12.35 - Dubai 16.00
24 noiembrie 2025 Dubai 20.45 – Bucuresti 01.15 (a doua zi, 25 noiembrie)
Servicii incluse
· transport cu avionul pe ruta Bucuresti – Krabi si retur Krabi - Bucuresti, cu escala in Dubai, compania Fly Dubai;
· taxele de aeroport, cu bagaj de mana de 8 kg + bagaj de cala 20 kg;
· transfer aeroport Krabi – hotel Krabi – Koh Lanta – aeroport Krabi;
· 9 nopti cazare, cu mic dejun, astfel: 5 nopti in Krabi la hotel de 4*, 4 nopti in Koh Lanta la hotel de 4*.
Servicii neincluse
· taxa de viza si toate documentele necesare obtinerii acesteia;
· asigurarea medicala de calatorie, obligatorie;
· asigurarea storno (optionala), se incheie odata cu contractul de comercializare a pachetului de servicii turistice, in pachet cu asigurarea medicala de calatorie;
· excursiile optionale, ce vor fi achitate local la partenerul nostru din regiune;
· bacsisuri pentru prestatorii locali (ex: soferi, personal hotelier, ghizi): aprox 20 eur /persoana – se practica, se achita la sosirea in tara de destinatie;
· alte mese decat cele mentionate in program;
ATENTIE!
Modificarile de nume, cat si corectarea numelor intr-o rezervare, nu sunt permise.
Datele de pasaport, atunci cand faceti rezervarea, sunt obligatorii si trebuie sa fie cele reale. Aceeasi regula se aplica si pentru datele de nastere.
* Orice schimbare implica emiterea unui nou bilet de avion, iar Prestige Tours nu este responsabila pentru aceste costuri suplimentare.
Nota: Va rugam sa ne transmiteti cu cel putin o luna inainte de plecare o copie dupa primele doua pagini din pasaport (electronic in format PDF sau JPG ) cu detaliile persoanale: nume, data nasterii, numarul de pasaport etc. Verificati ca pasaportul sa fie valabil cel putin inca 6 luni de la data returului din excursie, cu minim 2 pagini consecutive libere pentru aplicarea vizei la sosirea in destinatie
GRUP minim: 20 persoane. Pentru un grup de 15-19 persoane, pretul se majoreaza. Pentru un numar mai mic de 15 participanti, pretul se recalculeaza sau circuitul se reprogrameaza. De asemenea, in cazul unui grup mai mic, agentia isi rezerva dreptul de a schimba compania aeriana sau hotelurile, cu pastrarea standardelor si cu informarea prealabila a turistilor inscrisi. Locurile confirmate suplimentar fata de grupul rezervat pot fi la un tarif mai mare (in functie de disponibilitatile la avion si cazare) si se supun unor reguli diferite de decomandare.
DOCUMENTE de calatorie: in functie de programul ales, CARTE DE IDENTITATE sau PASAPORT (nu prezinta urme de deterioare a elementelor de siguranta si sunt valabile minim 6 luni de la data terminarii calatoriei). Pentru a consulta lista statelor pentru care nu este necesara viza de intrare accesati site-ul Politiei de Frontiera www.politiadefrontiera.ro sau al Ministerului de Externe www.mae.ro/travel-conditions
- Pentru ca unui minor sa i se permita calatoria in afara tarii, este necesar sa fie insotit de cel putin un adult care sa aiba asupra sa acordul scris al ambilor parinti ai minorului, legalizat la notariat, si cazier judiciar, pe care sa-l prezinte in punctul de frontiera. Daca adultul care insoteste minorul este unul din parinti, acesta va avea nevoie doar de acordul scris al celuilalt parinte al minorului, legalizat la notariat. Informatii suplimentare pe www.politiadefrontiera.ro
- Persoanele care calatoresc cu copii sub 18 ani trebuie sa detina pe langa pasaportul acestora si o copie a certificatului de nastere al copiilor (este posibil ca autoritatile de la frontiera sa o solicite). Agentia nu raspunde in cazul refuzului autoritatilor de la punctele de frontiera de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite sa paraseasca teritoriul propriu.
OBSERVATII pentru mijlocele de transport:
- Corectitudinea numelor si a datelor personale ale calatorilor, intra in responsabilitatea agentiei intermediare/ a agentului care a efectuat inscrierea.
- In functie de modificarile impuse de compania aeriana, agentia poate percepe un supliment pentru biletul de avion (se confirma in momentul emiterii biletului).
- Biletele de avion sunt nerambursabile si nu permit modificari dupa emiterea lor.
- Compania/companiile aeriene care opereaza zborurile (regulat sau charter) din pachetul de servicii pot aduce diferite modificari zborurilor contractate, in functie de conditiile obiective din perioada de operare, pana la momentul plecarii pentru zborul/zborurile de dus sau dupa momentul plecarii pentru zborul/zborurile de intors. Agentia organizatoare va informa pasagerii directi, respectiv agentiile revanzatoare asupra eventualelor modificari survenite independent de vointa sa si nu va fi raspunzatoare de eventualele inconveniente aparute. Agentia isi rezerva dreptul de a modifica valoarea taxelor de aeroport, in cazul in care valoarea acestora este schimbata de compania aeriana
- Alocarea locurilor in avion se face de catre ghiseul de check-in din aeroport in functie de ordinea sosirii pasagerilor. Recomandam efectuarea check-in-ului on-line inainte de prezentarea in aeroport;
- Prezentarea la aeroport se va face cu doua ore inaintea zborului; agentia nu raspunde in cazul refuzului imbarcarii turistilor ca urmare a intarzierii acestora
- Dupa aterizarea pe aeroportul de destinatie, pasagerii se vor prezenta mai intai la ghiseul Control pasapoarte, dupa care isi vor recupera bagajele din locul special amenajat. Daca atunci cand ajungeti la destinatie observati ca aveti probleme in gasirea bagajului depus la biroul de check-in la imbarcare, va rugam nu parasiti aeroportul, ci depuneti o sesizare la biroul de reclamatii existent la terminal, pe baza cuponului de bagaj primit odata cu cartea de imbarcare;
NOTA: Femeile care sunt insarcinate in peste 6 luni, au nevoie de un certificat medical cu acordul medicului de a calatori cu avionul. Compania de zbor si echipajul de bord isi rezerva insa dreptul de a decide daca permit sau nu imbarcarea persoanelor cu sarcina avansata (ultimele 2-3 luni).
OBSERVATII pentru cazare si programul circuitului/sejurului
- Clasificarea pe stele a unitatilor de cazare este cea atribuita de oficialitatile din tarile vizitate, ca atare facilitatile camerelor sunt conforme cu standardele locale.
- Hotelurile nominalizate in program pot suferi modificari pana la data plecarii, in functie de conditiile specifice care pot aparea intre momentul publicarii programului si data plecarii. Daca aceste schimbari sunt impuse de furnizorul local, intotdeauna se vor oferi hoteluri similare ca locatie/confort.
- Majoritatea hotelurilor nu detin camere triple. In unele hoteluri se pot confirma la cerere camere duble cu pat suplimentar, in functie de disponibilitate. Patul suplimentar poate fi un pat pliant, un fotoliu pat, o canapea extensibila etc.
- Distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora. Problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptie, asistat de reprezentantul agentiei. Pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare (minibar/frigider, seif etc.). In momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor. Uneori hotelurile de 4 si 5 stele solicita garantie numerar sau card, ce se restituie/deblocheaza la predarea camerei. Aceste sume se blocheaza pentru garantarea platii facilitatilor hotelului.
- Tinuta decenta este obligatorie pentru orice cina servita la unul din restaurantele hotelului. Domnii au acces cu pantalon lung si incaltaminte inchisa (nu in pantalon scurt si papuci sau sandale), iar doamnele in tinuta decenta.
- Pe destinatiile externe, mesele festive oferite cu ocazia unor evenimente sau sarbatori (Paste, Craciun, Revelion) sunt diferite fata de cele traditionale romanesti, atat ca meniu, cat si ca durata si divertisment.
- In situatia in care turistul are cerinte speciale, cum ar fi: camere alaturate sau cu o anumita localizare, meniu special, acestea vor fi cu titlul de solicitare catre prestatori dar nu vor fi considerate confirmate decat in masura posibilitatilor de la fata locului.
- Insotitorul de grup poate efectua modificari programului (schimbari de ore, modificarea ordinii desfasurarii acestuia), fara a afecta insa structura serviciilor efectuandu-l astfel in totalitate. De asemenea, va oferi asistenta in situatii de urgenta, va traduce prezentarea ghizilor locali, va oferi informatii referitoare la excursiile optionale si la itinerar cu observatia ca nu are calificarea si atestarea legala de ghid de turism.
- Conform legilor internationale, doar ghizii locali au dreptul sa ofere explicatii in interiorul muzeelor, monumentelor etc.; altfel, insotitorul de grup vor oferi explicatii turistilor doar in afara obiectivelor turistice; ghizii locali pot fi angajati contra cost doar cu acordul turistilor interesati de ghidajul acestora.
IMPORTANT
- Recomandam incheierea asigurarii Travel (storno + medicala) pentru a va proteja atat inainte de plecare, in cazul anularii calatoriei, cat si dupa plecare in cazul unei situatii neprevazute!
- In derularea excursiei pot aparea situatii de forta majora precum intarzieri in traficul aerian, blocarea aeroporturilor din ratiuni de securitate, schimbari de aeroporturi din ratiuni politice, greve, conditii meteo nefavorabile etc. In aceste cazuri agentia se obliga sa depuna eforturi pentru depasirea situatiilor ivite; totodata, agentia nu poate fi facuta raspunzatoare pentru suportarea unor cheltuieli suplimentare aferente.
- Preturile agreate la incheierea contractului pot sa creasca sau sa scada in functie de anumiti factori obiectivi. Cresterile de pret sunt influentate de cresteri ale cursului de schimb, cresteri ale pretului petrolului, cresterea taxelor de survol etc. In cazul unei cresteri de pret mai mare de 8%, clientul poate rezilia contractul fara a plati penalizari de retragere. Scaderile de pret pot fi datorate unor promotii facute de partenerii externi sau de catre agentia organizatoare.
- Agentia poate aloca un numar de locuri cu reducere in cazul anunturilor promotiilor tip early booking sau a ofertelor speciale, pentru o perioada limitata de valabilitate, daca acestea se epuizeaza inainte de expirarea perioadei anuntate, agentia va opri promotia fara un anunt prealabil.
- Bacsisurile pentru prestatorii locali (tips) reprezinta o practica internationala.
- Agentia nu este raspunzatoare pentru pierderea sau furtul bagajelor, a actelor sa a obiectelor personale; in cazul in care aceste situatii nedorite apar, turistul are obligatia de a depune personal plangere la organele competente.
- Persoanele cu dizabilitati trebuie sa anunte gradul de invaliditate, cu toate amanuntele necesare, din momentul inscrierii si confirmarii rezervarii. Nu ne asumam eventualele servicii speciale ce nu pot fi oferite de terti, in cazul in care nu au fost semnalate in rezervari si in contractul de prestari servicii.